that’s life


Känns rätt tråkigt att människorna jag trodde mest skulle finnas vid min och Cassandras sida inte finns där alls. But that’s life.

image

image

Jag har iaf världens underbaraste finaste vackraste och snällaste bebis enligt mig som ger mig ett skratt så fort hon ser mig. Har nog aldrig sett någon bli så exalterad av att se mig varje dag som hon. Hon får mitt hjärta att smälta tusen gånger om.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Linn
    Feb 16, 2013 @ 09:36:08

    Hon är helt underbart söt Celina! Jag går snart hem på mammaledighet igen, fika? 🙂

    Svara

Kommentera

