nya smaken


Alltid så trevligt när det ska kissas precis när blöjan åkt av på skötbordet och  bebisen matad och nattad för sängen för för sig att bajsa precis när ögonen sluter sig, av med blöjan och kisset rakt ner på golvet och kräk över halva spegeln och axeln.

image

Våda mina fingrar luktar väl inte bebisbajs 😉

image

Vet inte om jag ska gråta eller skratta

Idag provade Cassandra på palsternacka för första gången och hon verkade inte ogilla det. Riktigt söt var hon när hon satt på sin stol och smackade med munnen och gav oss sitt stora leende med mat i mun.

image

Tog en promenad till Globen här om dagen, en timme tog det för er som inte vet vart jag bor. Nina lyckades lura iväg mig på Hemtex vilket var bra för badrummet men dåligt för kassan. Nu blir jag extra glad varje gång jag går in i badrummet.

image

Ska bara resten av lägenheten få lite färg. Kom med tips gärna 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ann
    Feb 18, 2013 @ 09:32:16

    Så stor hon har blivit, längtar till i morgon då jag får träffa er!

    Kram

    Svara

Kommentera

