bordsduk


bordsduk

Tror jag glömde visa er denna bordsduk jag virkade förra helgen. Använde ett mönster på en golvmatta från drops.se som jag gjorde mindre och gjorde om lite så den blev så som jag ville ha den. På orginalmönstret är den helrund och har ett eller fler varv till på den stora runda i mitten på min duk. Enkel och rolig att göra så den rekomenderas. Sen kan man piffa till den och göra den precis som man vill. För mig underlättar det att ha ett grundmönster att gå efter för att göra få inspiration och vetskap hur jag sedan gör min egen stil.

Bild

Kommentera

