winter Wonder DROPS


1-3 månader One Piece i rosa/blandade färger

Äntligen är jag klar med min One Piece som jag har jobbat på vid minsta lediga stund. Jag är inte riktigt nöjd ovanför ärmarna där mönstret kommer in då jag har dragigt trådarna alldeles för hårt men jag hoppas att det ser bättre ut på bebisen. Även det här mönstret är tagit från drops.se fast den är grålila och ljuslila i mönstret . Jag valde att använda ljusrosa till ändarna och sedan använde jag mig av ett garn som skiftade i olika färger för att få plagget i random färger. Strumpst nr. 2,5 till ben och armar, rundst  nr. 2,5 till kroppen.

Kommentera

