aldrig tar det visst slut


Blir visst en veckas till jobb. Detta skulle vara sista veckan men omständigheterna gjorde att det blir en vecka till. Har för första gången i mitt liv suttit på andra sidan gällande intervju. Imorgon blir det mer. Känns skönt att min chef har en sådan tillit till mig och ger mig ett sådant ansvar. Jag har en riktigt bra arbetsplats måste jag säga och bra chefer.

Var lite nervös i morse för vad jag skulle säga och vilka frågor jag skulle ställa. Kom ju så klart på saker efteråt men imorgon har jag mer hull på benen så då kanske det går lite bättre. Haha att man kan vara nervös för att gå på intervju förstår jag men inte tvärtom. Så det var en ny upplevelse.

Dagens Cassandrabild

Dagens Cassandrabild

Kommentera

