tävling


Sol och värme, åhh du händer det grejer. En vecka till och sen får jag vara hemma med min vackraste och njuta av solen. I tisdags hade jag stickkurs hemma hos mig. Så tjejerna kom över och Cassandra fick vara med på ett hörn. Hon tyckte det var jätteroligt och spännande. Helt utmattad blev hon då hon somnade bums när det var dags för sängs.

Cassandra blir bättre och bättre på att äta mat. Men oj så arg hon blir om hon inte får hålla i skeden själv. Håller i den, tar i med hela kroppen, gör lite ljud och slänger den på golvet efter ett tag. Vi racear om vem som hinner först, mamma med skeden i munnen, eller Cassandra med skeden i handen. När jag försöker mata henne skyndar hon sig att haffa skeden innan jag hinner stoppa den i hennes mun, hinner hon inte mumlar hon surt.

3 intervjuer avklarat idag. Imorgon bestämmer vi oss för vem, men vi är nog rätt överens om vilken vi vill ska hoppa in som min vikarie. Men vi ska sova på saken.

Nu är det bara 2 gånger kvar av bebissim. Ska bli skönt att det klart då det blir så stressigt att hinna med efter jobbet. Hinner bara hem och sen dra. Cassandra har en sådan vattenvana att det inte är några problem i bassängen. I måndags dök hon och vi släppte så hon simmade helt själv under vattnet. Underbara barn.

Tränade igår gjorde jag också. Har skärpt mig med maten också så nu börjar det kännas som att byxorna sitter lite löst. Har gått med i en tävling också så nu måste jag göra benböj varje dag. Ska bli intressant att se om jag klarar av 250 benböj när slutdagen är kommen.

Kommentera

