ibland stannar jag upp


Ibland när jag tittar på henne slår det mig vilken lycka jag har. Ibland är det svårt att förstå att hon verkligen är min, min lilla tjej, alltid så glad, alltid så snäll. Jag är lyckligt lottad som har henne, som fick den fantastiska äran att skapa henne, att ha henne i mitt liv. Mitt allt.

image

Idag har vi varit på både babysim

image

och loppis, vi alla kom där ifrån med något.

image

Jag köpte en väska, Cassandra fick en apa av en snäll man, Peter köpte kort på gamla kända människor och Tim körde på stort både muppet tvål och björn.

Kommentera

