sjuk är sjukt


Så typiskt att bli sjuk när det är vackert väder och långhelg, känns som om vi missat så mycket. Har inte ens kunnat träna på hela veckan så ska se om jag kan skjuta fram nästa PT träff som är på onsdag åtminstone två veckor.
Börjar må bättre men har fortfarande fruktansvärd hosta och rinnande ögon.

Dem flesta brukar gå ner i vikt när dem är sjuk då de ofta mår så pass att de inte kan äta. Dessvärre är det tvärtom för mig. Konstigt nog kan jag äta hur mycket som helst så går ju upp massor i vikt eftersom jag mest är sängliggandes och sen tycker jag att jag får äta onyttigt eftersom jag är sjuk så då blir det ju bara ännu värre. Näh längtar galet mycket på att bli frisk igen så jag kan iväg och träna igen. 

image

Åh mannen min är så underbar och gjorde både lunch och brakarmiddag till mig idag trots att han också är sjuk. Det är kärlek det ♥

Kommentera

