tappat en dag


Den här veckan har gått otroligt fort.  Så fort att jag trodde fredag var torsdag.  Var bombsäker på det så jag tappade en hel dag.

Jag har lyckats hålla kosten hela veckan och tränat väl.

Idag hade jag vilodag så tog en pw med Cassandra i halvsoliga vädret.

image

Vi gjorde ett litet stopp på vägen för att gunga lite 🙂

Imorgon blir det mitt första spinningpass eftersom det inte blev av sist. Ska bli spännande jag kommer nog vara helt död efteråt. På tisdag ska jag träffa min pt för ett nytt träningsprogram så det ser jag framemot.

Nu blir det läggdags.  Imorgon efter spinningen möter vi upp uncle Mark med familj för lite familjemys ♥

Kommentera

