hoppas det fortsätter så här


Efter Cassandras frukost och bad är det min tur för lite frukost.

image

Favoriten är knäckebröd med minikeso, ägg och avokado. En latte med mandelmjölk och smoothie med mango, banan, turkisk yoghurt samt krossade linfrön till det.

Igår träffade jag min nya PT eftersom jag bytt anläggning från Hötorget till Älvsjö. Fick ett nytt träningsprogram som är uppdelat varannan dag ben och armar. Idag körde jag ben med lite mage.

image

Haha känns som att jag börjat från noll igen med vissa av de nya övningarna. Men det känns skönt med nya utmaningar. Imorgon blir det armar.

Efter lunchen mötte vi upp Malin utanför henne och tog en tvåtimmarspromenad i soliga vädret medan Cassandra sov i vagnen. Och så fick jag lite kläder av Malin snygga snygga

image

Dagens middag blev blomkålsmos och kyckling i ugn med zucchini- och morotsröra som stektes med lök, vitlök, solrosfrön, pumpafrön och passerad tomat. Nyttig mat är så mycket roligare att laga och äta.

Smaskens!

Kommentera

