träng er inte på


Varför ska de människor som sårat mig mest tränga sig in i mitt liv utan någon som helst respekt? Mitt nej betyder ingenting för dem, mina ord betyder ingeting . Dem gör som dem vill, det som passar deras värld, men inte min. Jag blev så paff när hon kom igår att jag inte kunde stå upp för mig själv. Jag sa nej men hon lyssnade inte på mig. Allt för lätt ger jag med mig vilket jag mår dåligt över efter. Varför spelar mina åsikter och känslor ingen roll för dessa människor?

Vi vill inte ha något från er förrän ni visar respekt och tar del av vårat liv. Tills dess snälla lämna oss i fred. Kom inte hit med årets julklappar som det är ett halvår till. Kom inte hit med födelsedagspresenter vi vill inte ha något!

image

Allt vi vill ha är respekt och ett lyssnande öra

Allt går till välgörenhet.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Jenny Stolth
    Jun 26, 2013 @ 13:25:52

    Svara

  2. Linn
    Jun 26, 2013 @ 08:22:19

    Jag förstår dig!

    Svara

Kommentera

