latheten slog in


Har inte tränar sen i måndags. Har hela tiden dykt upp massa saker. Känns i kroppen att jag inte tränat. Både kroppsmässigt men framförallt matmässigt. När jag tränat mycket har jag inte haft något sötsug men idag kom det. Kan nog vara för att jag dumt nog åt en liten brownie igår när jag, Nina och barnen åkte till Sundby gård för att njuta av solen och ta ett litet dopp i sjön. Var ju inte ens speciellt sugen så det känns lite dumt så här i efterhand.

image

image

image

Casdandra kan ställa sig upp helt själv nu utan att behöva ta tag i något. Hon kan även stå i minuter nu och göra massa annan samtidigt.

Tänkte ta en promenad idag men det regna för mycket så hoppas på det imorgon.

image

Lilltjejen åt vanlig mat idag. Med det menar jag att hon åt hel potatis, morötter och lax. Ingen stavmixer behövdes. Så duktig på att tugga maten nu och kan stoppa den helt själv i munnen.

Mellis fick hon riskaka med hemmagjord kokossmör, vilket hon älska. Och så bakade jag världens godaste bananbröd idag. Lägger upp bild och länk imorgon.

Kommentera

