utomlands på landet


Denna helg var som att vara utomlands. En timme med bilen och vi var ute på landet hos Matt, Stephe och Estelle.

image

Solen sken,

image

Glittrande vatten,

image

Gott sällskap och törstsläckande beverage 😉

Vi grillade, njöt av sol och värme. Barnen lekte och åt melon, badade och plaskade. Kändes verkligen som att vara utomlands. Helt helt underbart.

Men vet ni. När jag stod i poolen kom Cassandra mot mig för hon ville också bada. Bara att hon kröp inte. Hon tog nämligen två steg emot mig innan rumpan dunsta i backen. Nu är det verkligen inte långt kvar tills hon kan gå. Hon har blivit så duktig att hålla balansen nu att hon både kan klappa händerna och dricka ur nappflaskan utan problem när hon står upp.

Sitta min alltså. Vilken pärla, jag är så lycklig över att ha henne i mitt liv. Hon skiner upp allt

image

Kommentera

