resultat


Äntligen börjar jag se resultat av träningen

image

Körde 30 min intervall idag innan jobbet medan Cassandra tog en tupplur.
Känner hur jag blir starkare och starkare. Kläder sitter bättre och jag känner mig snyggare för var dag.

Cassandra har blivit så duktig på att gå nu. Visst är det fortfarande lite hackigt och hon måste stanna upp ibland för att återfå balansen, för att kort efter drutta i backen.

image

Efter jobbet mötte vi upp snygga Ann för lite kaffe och snack.

Igår lagade jag godaste panerade fisken jag gjort med mandelmassa och kryddor

image

Blev så himla gott med kokt broccoli och lättkvarg med dill, pressad vitlök och kryddor. Ska definitivt göra det igen.

Kommentera

