varmaste helgen


Snacka om att vara helt slut. Lördagen började med en snabb intervallträning på maskinen hemma sen snabbt iväg till killarna i Liljeholmen för att titta på rugby Australien mot Ny Zeeland. Efter det drog vi ner till parken för att äta trot eller ej men surströmming faktiskt. Jag är uppväxt med surströmming och älskar rätten. Hela idén dök upp i torsdags när vi var på Vapiano killarna och deras vänner som är på besök från Australien. Vi pratade om franska ostar och kom på så sätt fram till att dem skulle få prova på surströmming.

image

Några spydde, andra tyckte det var ok och en satt och åt utan problem tillsammans med mig.

Det badades

image

och solades. Senare drog vi vidare till Årstafältet för att titta på rugbytuneringen, men eftersom vi kom så sent var det redan över så vi njöt av väder och sällskap iaf.

image

image

Cassandra var riktigt poppis, många som dog kort när hon gick om kring i sin egen värld på gräset i solen.

Söndag blev det grillning med killarna igen, fast ett större sällskap, jag fick t.o.m damsällskap denna gång.

Jag har kommit fram till att min mage behöver mer sol och mina axlar och armar mindre.

Kommentera

