utveckling


Ok, nu ska jag försöka mig på ett inlägg med lite uppdatering i bilder.

image

image

image

image

Det har varit mycket jobb, eller mycket och mycket. Tre dagar i veckan fyra timmar om dan. Lagom perfekt med Cassandra. Hon har varit riktigt duktig.

image

Mycket mat har det varit. Mycket men nyttigt.

image

image

image

image

image

image

image

image

Har insett att min kost består mycket av havregryn, träningen håller vid och jag har gått ner ytterligare ett kilo. Nu när jag är tillbaka till mammaledigheten kan jag träna varje dag igen. Varva med intervall och vikter.

image

Jag har även införskaffat handskar till gymmet då jag börjar få förhårdnader under fingrarna.

image

Vi har haft mycket picknick, badat och gungat.

image

image

Cassandra går som aldrig förr och har börjat springa. Vi leker mycket kurragömma då jag gömmer mig och hon letar. Riktigt duktig är hon.

image

image

Spelar keyboard, sjunger, pratar och har sig.

image

image

Jobbar på ett projekt till mig själv,

image

ska bli en väska med tyg på insidan. Har lite beställningar på gång också. Nu måste jag bara köpa lite brunt garn till en kiwifågel jag fått på beställning.

image

I helgen var vi ute och käkade middag med massor av nya vänner.

image

Vi käkade indisk mat på en mysig restaurang mellan medis och skanstull.

image

Cassandra var så duktig hela kvällen och alla älskade henne och ville mysa med henne.

image

Igår åkte vi en sväng till Mark och Emmelis hus. Det går sakta framåt så jag hoppas att det blir klart snart.

image

image

Kommentera

