fina familjen


Igår efter ett svettigt och tungt ben och magpass

image

blev det raka vägen hem, duscha och laga en snabb kycklingwrap för att sedan skynda iväg till öppna förskolan. Hann med lite i slutet av sångstunden iaf. Fullsmockat med barn var det där.

image

Denna vecka tog vi en picknick tur till Sätra med Matheo och Nina. Vi hittade en jättefin badstrand där med utomhusgym. Så vi passade på att träna lite armar.

image

image

image

Cassandra har äntligen förstått vad ordet mamma betyder. När jag hämtade henne från minisats igår sa hon mamma så fort hon såg mig och gick emot mig, det rörde mitt hjärta.

Veckan går så fort att det är svårt att förstå att den snart är slut när det känns som att den knappt börjat. På lördag ska jag försöka på något nytt. Spinning 30 20 10. 30 minuterspass som tydligen ska vara extremt jobbigt.

image

image

Lyxig frukost kör vi här hemma till stora som små. Och vi njuter av livet och äter hälsosam god mat.

image

image

image

Oh, för ett tag sen fick jag en beställning från en vän vars tvillingsyster ska få en liten son i december. Paketet anlände till henne igår och jag fick ett jättefint sms från henne. Jag ville också ge henne och hennes son en liten gåva så jag virkade en liten snuttefilt som matchade uggelfilten

image

Snuttefilten är helt eget mönster, var lättare än jag trodde att göra eget.

image

image

Sitter nu och jobbar på min blomväska. Längtar tills jag blir klar, hoppas bara innan hösten.

Min vackra familj

image

image

image

Lyckliga liv ♡

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Linn
    Aug 30, 2013 @ 08:24:04

    Jag blir så glad över att läsa allt mysigt du gör! 🙂

    Svara

Kommentera

