30-20-10


Startade dagen med ett grymt jobbigt och svettigt spinningpass

image

30-20-10 är ett intervallspinningpass på 30 min då det är vila 30 sekunder sen ökar man motståndet och trampar på i 20 sekunder för att sedan trampa allt man kan med samma motstånd i 10 sekunder. Det jag tyckte var jobbigast med passet var att man satt ner under hela. Jag tycker att det bästa är när man ställer sig upp under passet för att vila rumpan och sträcka lite på benen så ställde mig upp lite under 30 sekundersvilan.

Nu har vi varit på Cassandras kusin Ellies 6 årskalas och Cassandra fick både kläder och en leksakstraktor som man sitter på och sparkar med fötterna på golvet för att ta sig fram. Ellie fick ett elektroniskt piano av oss plus gosedjur hon fick av mig i förskott.

Kommentera

