vi firar


Lillfisen i parken med kompis Matheo

image

image

Vi har även fått nya kläder av kusin Ellie

image

Jag har virkat en pingvin till tösen också

image

och Cassandra föredrar att gå och springa omkring ist för att sitta i tråkiga vagnen

image

Jag har även stickat en mössa till Cassandra på min stickmaskin

image

image

Oh, jag fick även löneförhöjning idag Ännu roligare att komma tillbaka till jobbet nu.

Imorgon blir det kalasmiddag för Nicolna och på torsdag blir det kalasbio för Ann

Mitt hjärta fylls av kärlek och skratt varje dag.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Okt 15, 2013 @ 13:34:22

    Åh vad fina bilder! Du är ju grym på att sticka alltså,du borde börja sälja dina verk,du skulle nog kunna tjäna en bra slant! Kanske på Tradera? Jag skulle lätt köpa söta små djur av dig om jag hade barn. Kram

    Svara

Kommentera

