snart är det jul


Oj oj oj. Snart är det jul. Tiden går så fort. Den här veckan har jag spenderat mest av min jobbtid åt att hitta julklappar till alla på båda företagen. Chefen ville att alla skulle få personliga och roliga julklappar så jag har kollat runt en hel del. Sen tyckte chefen från andra företaget att det var så bra så han tyckte jag skulle fixa åt dem också.

Det bästa med detta var att jag hittade en bra födelsedagspresent till maken som fyller år i början av december. Jag är ju så dålig på att köpa presenter till honom. Ett år fick han Sveriges lagbok av mig i julklapp och det var inte uppskattat kan jag berätta. Så i år vill jag verkligen lyckas.

Så nu har jag en bra present. Men nu till mitt stora problem, vad ska jag nu ge honom i julklapp? Trisslotter börjar bli uttjatat.

Så kära läsare, hjälp mig. Har ni något förslag på en bra julklapp till en musikintresserad karl? En saxophone kanske? Jag köpte en gitarr till honom en gång men det visade sig vara en barnguitarr så det var inte heller så lyckat :/

Julklapp till Cassandra har jag iaf avklarat 🙂

Kom med förslag på julklapp till min man som inte önskar sig något!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Denice
    Nov 18, 2013 @ 20:59:13

    Kanske något till er båda, typ En sodastream om han gillar läsk, det är ju såklart hans julklapp men gymmet er båda. Gott med bubbligt vatten istället för kranvatten ibland 🙂 eller något sånt. Och sen nå litet mer personligt. Ölprovning?
    Verktyg?
    Vad har han för telefon? Ett skal med foto av cassandra på baksidan? Alternativt dig å cassie såklart 🙂

    Läser varje inlägg som du skriver! Dålig på att kommentera men det är bara för att jag läser dem via min mail. Men ska bli duktigare 🙂 kram

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Nov 19, 2013 @ 05:04:16

      Vi har smakat bubbel från en sån där sodastream och båda tyckte det smaka apa :/
      Han har en galaxy S2, det var en bra idé, ska kolla om det finns till såna mobiler 🙂

      Roligt att du kom med förslag Denice :*

      Svara

  2. Anna
    Nov 14, 2013 @ 15:38:45

    Ett tips är att ge något till honom som ni båda kan njuta av,kanske en liten barnfri weekend? Eller ett SPA besök? Eller kanske fotbollsbiljetter (om han nu gillar det) 🙂 Kramar

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Nov 14, 2013 @ 16:55:27

      Det som är svårt med honom. Han gillar inte Spa, vill inte åka någonstans utan Cassandra, inte ens gå på restaurang utan henne. Men fotbollsbiljett var en bra idé men då måste det dessvärre vara en match med ett lag/land han hejar på. Alltså inget svenskt mot svenskt :/
      Kramar

      Svara

Kommentera

