1a advent


Tanken var att jag skulle adventstäda, pyssla, kanske baka och ha adventslunch med familjen men så blev det inte för kl 10 åkte jag akut in till jobbet och satt där och jobbade fram till 15.30 skyndade mig hem och han adventspynta lite innan det var middagsdags. Pyntade lite till, lekte med Cassandra, nattade henne och gjorde det sedan mysig framför datorn med glögg för att fortsätta jobba.
image

Blev klar strax innan 22 lägger mig, somnar, vaknar, Cassandra vaknade flera gånger i natt. Tack och lov har jag en underbar man som tog hand om henne varje gång ❤

Nu är jag på väg in till jobbet för att fortsätta jobba.

Ha en bra dag alla 😀

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Dec 02, 2013 @ 15:22:07

    Oj vad hade hänt på jobbet då? Låter som en ganska tuff helg för din del 😦 Kram Anna

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Dec 02, 2013 @ 16:12:48

      En massa underlag som behöver tas fram och vår ekonomiansvarig är sjukskriven så har fått hoppat in så gott jag kan för henne. På väg hem nu men bli nog mer jobb hemma också då vi har deadline.
      Fullt ös, men snart är det jul med två veckors ledighet 🙂
      Kram

      Svara

Kommentera

