hon älskar att bli fotad


På väg hem efter julbord i Åkersberga med jobbet mätt, mätt mera mätt.

Nu ska jag hem och mysa med denna lillfis hela helgen!

image

Vackrast!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Dec 08, 2013 @ 21:17:36

    Jag tycker hon ser så lik ut din make! Fast sen har jag ju heller aldrig träffat er live 🙂 Mysigt med julbord! Önskar att jag hade ett jobb där man fick sån lyx. Men jag får böja mig med julmaten till julafton sen 😉 Hoppas ni haft en mysig helg? Själv har jag pluggat och åter pluggat.. Mycket som ska hinnas med såhär innan terminens slut. Men snart har jag jullov! Hurra 🙂 Kramis

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Dec 09, 2013 @ 06:39:46

      Hon är väldigt lik honom men de säger mer och mer att hon börjar likna mig nu 🙂
      Det var väldigt mysigt, vi var ute vid vattnet också i en stuga så blev ännu mysigare.
      Helgen har varit bra. Cassandra är dock förkyld så vi fick stanna hemma medan mannen åkte på hejdå fest och sin egen födelsedagsfest. Igår kom hans bror och tjej över på mysig adventsmiddag 🙂
      Förstår att det är mycket med plugget så här innan jul. Precis, snart är det jullov 😀
      Jag längtar!
      Kram

      Svara

  2. Malin
    Dec 06, 2013 @ 18:50:29

    Fina tjejen! Blir vara mer och mer lik dig, lycko henne 🙂

    Svara

Kommentera

