ultraljud nr 2


Idag har varit ytterligare en dag som har spenderats hemma med en sjuk Cassandra. Men imorgon blir det nog skola för henne.
image

Imorgon ska jag även göra ultraljud på benet. Haha jo jag skrev rätt på benet. Jag har fått en rätt stor bula på benet som gör ont. Läkaren tror inte att det är något farligt, utan förmodligen en blodklump efter ett blåmärke men ville vara på den säkra sidan. Sa dock att det kunde ta minst tre veckor att få en tid. Men inte för mig tydligen för dem ringde idag och sa att jag fått en tid imorgon kl 15. Sweet! Får hoppas på en blodklump som försvinner av sig själv med tiden så jag slipper operera och få ärr.

I söndags hade vi mysig adventsmiddag med Mark och Emmeli
image

Kvällen avslutades med diskussioner om dokumentärer som borde ses men om de får det bli i ett annat inlägg.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Dec 11, 2013 @ 12:49:22

    Haha är det en gorilla som håller i stumpan på bilden längst ner? 😉 Hoppas det på benet inte är något farligt,håller tummarna för att det går bort! Kan du inte göra ett inlägg om hur det känns att vara gravid igen? Jag älskar att läsa sånt! Kram

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Dec 11, 2013 @ 13:28:09

      Haha det är Peters storebror 🙂 Han ser ut som en gorilla 😉
      Ska göra ultraljud på benet idag så får se vad de säger. Är nog ingen fara den har minskat dessutom.
      Tänkte skriva om hur det känns att vara gravid igen så fort jag får tid 🙂
      Kram

      Svara

Kommentera

