namnförslag tack


Ok, för er alla nyfikna. I går var vi på nytt ultraljud för att kolla på bebisens ryggkotor och hoppningsvis få veta könet.

Lilla bebis satt med benen i kors och ville verkligen inte visa. Jag gjorde höftlyft och skakade på mig för att få bebisen att flytta på sig.

Lite men inte mycket,
men 90% säkert att det är en lillasyster som ligger och sparkar där inne.

Vi har noll namn till lilla tjejen så mata på med namnförslag. Enda kraven är att det passar på engelska, svenska och med Cassandra 😉

11 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Jan 28, 2014 @ 21:25:46

    Kimberly! Eller Brittany? Blir jävligt coola initialer,liksom B.B! (Brittany Beverigde) låter som en kändis typ! Kul med en tjej till,blir kul med all shopping i framtiden 😉 Kram

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Jan 29, 2014 @ 06:26:25

      Kimberly har vi mumsat lite på 🙂
      Haha ja det kommer inte bli billigt. Men jag set framemot det 🙂
      Kram

      Svara

      • Anna
        Jan 29, 2014 @ 11:46:51

        Ja det är så fint tycker jag,eller varför inte Billy? Det är coolt som satan på en flicka! Eller kanske Billie. Ja ni kanske får börja spara till framtida shopping redan nu 😉 kram

      • Klok utan Brillor
        Jan 29, 2014 @ 12:26:04

        Vi diskuterade Billie/Billy på jobbet igår, en väns kollega till mig har döpt hans dotter till det. Dessvärre tycker jag och Peter att det låter för bondigt :/
        Haha ja verkligen, vill ju kunna shoppa till mig själv också 😉
        Kram

  2. Camilla
    Jan 28, 2014 @ 21:08:51

    jag vet inte varför men det känns som ett namn som börjar på M skulle passa 🙂
    Som till exempel Matilda.

    Svara

  3. Jenny Stolth
    Jan 28, 2014 @ 20:01:19

    Åh! Vad roligt:) jag tycker Isabell är jättefint! Eller Lilly kanske?;) ❤

    Svara

  4. Linn
    Jan 28, 2014 @ 19:35:06

    cassidy!!

    Svara

Kommentera

