fina dagen


Mannen kämpade med att sätta ihop sängen i sovrummet och hänga upp persiennerna medan jag fick sitta och vila i soffan i tv-rummet och leka med Cassandra tills det var läggdags. När jag frågade om jag kunde hjälpa med något sa han bara nej.

2014-02-10 20.52.04

Vilken man!

När Cassandra blivit nattad satte jag mig i soffan och stickade på en tröja till Cassandra som jag påbörjade efter att ha stickat klart den misslyckade koftan Lazy Daisy
2014-02-10 20.44.18

Den här koftan stickas med garnet Svea från Svartafåret med rundsticka 4,5, mönstret fick jag från Knittingroom klubben jag är medlem i.

Just det, idag är det min födelsedag, 27 år. Nu är det bara 3 år kvar tills jag blir 30, ojojoj.Jag har inte lagt ut på facebook att jag fyller år då jag tycker att det bara är jobbigt att få gratulationer från folk jag inte ens pratar med utan bara har som vän där.
Jag har trots det fått oväntat många gratulationer från mina vänner jag har kontakt med. Det är ju jättesvårt att komma ihåg vänners födelsedagar så jag är väldigt imponerad.

Dagen startade så bra också, när jag satt på tåget på väg till jobbet ringde mina fina +syskon Sami och Naomi och deras pappa och sjöng för mig, blev så rörd.
Jag fick t.o.m en födelsedagspresent från en kollega på jobbet när vi satt och åt frukost, min moster ringde och syster messa.
2014-02-11 08.56.59
Och en annan kollega ska bjuda mig på lunch, sen blir det födelsedagsfika i eftermiddag! Denna dag är fylld med härligheter. Ska bli spännande att se när jag kommer hem om min man bakat en tårta jag sa till honom var det enda jag önskade mig.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. camillaroney
    Feb 11, 2014 @ 19:27:17

    wow sovrummet är ju jättefint. Gillar verkligen tapeten. Vill se mer av lägenheten 🙂

    Svara

Kommentera

