lilla pysselbordet


Vi åkte till IKEA, dessvärre hittade vi inget passande bord till mitt hobbyrum men Cassandra fick iaf ett litet bord med två stolar

2014-02-20 06.44.32

Eftersom vi kom hem runt 19 och det var läggdags för Cassandra fick hon inte prova bordet förrän dagen efter. Så fort jag nattat Cassandra satte jag mig i vardagsrummet och började montera ihop hennes lilla pysselbord med stolar. När hon vaknade nästa morgon och såg bordet med lite kritor och papper på. Jag älskar verkligen minen hon ger när hon blir så där överexalterad och inte riktigt förstår att det är till henne eller att hon gör göra något. Hon tittar på mig med stora ögon med lycka i och helöppen mun med ett brett leende.

Mitt lilla stora hjärta ❤

Tänk att jag snart får en till! Det känns både spännande och läskigt.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Feb 23, 2014 @ 14:00:32

    Ja tänk då kommer du ha fullt upp! Ett barn=inga bekymmer. Två barn tätt=Chock! (Enligt min syrra som har 3 med 1 års mellanrum) MEN sen är hon 10 år äldre en dig och garanterat tröttare 😉 Tänk vad kul det kommer bli,är Peter glad över att det är en tös till? Eller ville han ha en grabb? Är Cassie sjuk mycket nu när hon går på dagis? Syrrans ungar är sjuka hela tiden såhär års…

    Svara

Kommentera

