hopp och mera hopp


I onsdags när Peter hämtade Cassandra sa fröknarna att hon inte hade sovit och hostat hela tiden, det var därför bäst om hon stannade hemma resten av veckan. Så ja, jag har haft långhelg med sjuk familj.

Men mysigt var det för det. Har bara inte hunnit uppdatera så mycket här på bloggen så jag har haft fullt upp med min lilla tjej och sjuk man på det.

För en vecka sen iaf kom jag hem till lägenheten med en ny trampolin och hoppborg till Cassandra.

IMG_20140310_124454 Screenshot_2014-03-10-15-19-00

Och jag som sa ”När jag får barn tänker jag inte bli en sån där förälder som skämmer bort deras barn med leksaker” jo så bra gick det. Är ju svårt att säga nej till ögon som säger ”Snälla mamma och pappa jag vill ha en trampolin och hoppborg” 😉

Mycket mer har inte hänt då vi varit hemma och tagit det lugnt. Jo mitt hobbyrum har äntligen fått skrivbord så nu har det börjat hända grejer där inne. Måste bara sätta upp bokhyllorna i vardagsrummet så alla kartonger med böcker försvinner från mitt lilla kreorum.

Kommentera

