det håller inte längre


Ok nu är det dags att verkligen ta tag i detta och boka en tid. Nu har min rygg gått så långt att jag inte kan sova på nätterna pga smärta, så fort jag försöker vända på mig gör det ont, så fort jag flyttar på mig gör det ont.

2013-12-26 07.57.36

Förra graviditeten kände jag inte alls av ryggen överhuvudtaget. Tyckte ju att jag jobbade upp ryggen så bra efter graviditeten också men tydligen inte tillräckligt. Nu har jag ju dessutom extra vikt att bära på ibland, med det menar jag så klart min söta lilla Cassandra.

Blir till att boka naprapat idag, kosta vad det kostar. Sen får jag väl ta och ta tag i ryggträningen också, börja göra lite yogaövningar och muskelträning.

Hemma jobbas det på för fullt av min man, han lägger golv och målar om. Nu är han klar med sitt musikrum och ger sig på hallen. Efter det blir det köket som ska få nya golv och så ska Cassandras rum få det ommålat.

Det jag dock kan tycka är lite tråkigt och där våra smaker är som baken är att han vill ha det vitt i alla rum medan jag gärna skulle vilja ha lite färg på någon vägg. Men eftersom det är han som målar och det är en hyresrätt blir det vitt så vi inte behöver måla om när vi flyttar. TRÅKIGT!
Får ta och hänga upp massa tavlor ist och klisterfigurer på Cassandras vägg för att pynta upp det hela, det är väl mycket av Peters idé också. Lättare att ha saker på väggarna med vita väggar ist för olika färger.

 

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. sandratrankell
    Mar 19, 2014 @ 21:50:09

    Hoppas det blivit bättre i ryggen!

    Svara

  2. Anna
    Mar 19, 2014 @ 21:46:18

    Men varför byter ni golv i en hyreslägenhet? Står hyresbolaget för kostnaden? Kram

    Svara

Kommentera

