det blev sämsta tänkbara


Jag vill inte prata om det.

Ingen bild.

Jag vill inte visa mig.

10 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Apr 06, 2014 @ 15:21:56

    Åååånej! Blev det ingen middag heller? Jag tror inte du kan rakpermanenta,det sliten på håret jäääääättemycket. Du får kanske ha uppsatt ett tag? Kram

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Apr 06, 2014 @ 15:58:34

      Jo middag blev det på fredag. Berättar om det imorgon. Går inte att sätta upp det. Hon har klippt det så konstigt. Men har köpt massa hårspännen och hårband så hoppas att det funkar. Kram

      Svara

  2. camillaroney
    Apr 06, 2014 @ 14:27:58

    åh, jag hatar när man går från frisören missnöjd. Dom kan verkligen sabba allt. Hoppas du kommer på något som kan lösa det. :/

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Apr 07, 2014 @ 07:44:09

      Jag med, och jag är så jädra vek att jag aldrig vågar säga ifrån heller. Usch varje gång säger jag, denna gång tänker jag säga till så fort jag märker att det inte är som jag vill ha det. Men nej då, inte kunde jag det. Nu har jag två paket hårspännen i håret för att hålla det nere. Kan inget annat än bara låta det växa ut 😦

      Svara

  3. Denice
    Apr 06, 2014 @ 05:23:37

    Åh neeeej 😦 vad kan man göra åt det? Rakpermanenta tillbaka? Stackare 😦

    Svara

  4. Linn
    Apr 05, 2014 @ 22:18:13

    Kom ihåg att du är vacker som du är, oavsett frisyr. Men jag förstår frustrationen.

    Svara

Kommentera

