nu vill jag pyssla


Försöker få lite ordning på lägenheten så virkade en liten korg till alla hårspännen jag nu behöver och sedan en större till mina endagslinser.

image

Ska ta och virka korg till toalettrullar och tvättmedel också hade jag tänkt. Sen blir det väl till att göra något åt Cassandras alla leksaker.

Har någon förslag på trevligt hempyssel både för utseende och funktion får ni jättegärna komma med tips. Tänkte lägga upp bilder på lägenheten snart också om någon vill komma med inredningstips då jag är värdelös på inredning.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Apr 11, 2014 @ 20:53:32

    Men Gud vad duktig du är! Jättefina! Kram

    Svara

Kommentera

