ingen påsk för oss


Cassandra är frisk men jag mår fortfarande rätt dåligt. Hade inte en rolig morgon kan jag lova. Tack och lov gick det över mot förmiddagen. Jag har trots illanående lyckats påskstäda lite, dammat,  dammsugit och handlat, plus att jag målat om naglarna.
Maken har varit på ikea och köpt mera golv som han börjat lagt i köket.

När Cassandra var sjuk kom hon ur hennes sovrutiner och sov först i vår sägn och sedan i hennes egen men i sitt rum. Tog någon dag att få tillbaka hennes normala rutiner men nu så.

Jag vill skaffa stor säng till Cassandra innan Chloé kommer (japp bestämt nu) men maken tycker att vi ska köpa en till spjälsäng ist och låta Cassandra sova i sin tills hon är 2. Vi får se, beror ju på Cassandra.

Glad påsk till er alla!
Här blir det ingen påskigt dessvärre.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Jenny Stolth
    Apr 18, 2014 @ 20:33:52

    Hej! Jobbigt med magsjuka!!:/ hoppas du blir bättre snart. Vad roligt att ni har bestämt namn. Chloe, jätte fint!:) Puss och kram på dig vännen, tänker ofta på dig:)

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Apr 19, 2014 @ 06:01:43

      Det har varit extremt utdraget, hoppas verkligen det är över snart. Måste vi bara komma på ett mellannamn 😉
      Hoppas ni mår bra och får en trevlig påsk, tänker på dig med 😊
      Puss

      Svara

  2. Anna
    Apr 18, 2014 @ 19:35:12

    Nej vad trist!!! Ska inte cassie få leta efter påskägg ens? Eller ni kanske inte firar påsk av religiösa skäl? Vad jobbigt att du vart sjuk,hoppas bebisen i magen mår ok ändå? Själv ska jag fira påsk med familjen imorgon,syrran och hennes barn kommer hem till oss 🙂 Ska bli så mysigt! Massor av lekar i trädgården och jag ska (skratt) klä ut mig till påskhare! Haha,vad gör man inte för sina syskonbarn 😉 Hoppas din helg blir ok iallafall och att ni får mysiga dagar. Glad påsk! Kram

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Apr 19, 2014 @ 05:26:49

      Cassandra är för liten för sånt än så länge. Blir annat när hon blir äldre och förstår. Jodå lilla bebisen mår bra, rör sig som tusan där inne 😊
      Wow låter riktigt roligt, längtar tills Cassandra och Chloé kommer upp i den åldren.
      Glad påsk Anna! Kram

      Svara

Kommentera

