surdag


Usch vilket skithumör jag varit på hela dagen idag. Försökte göra våfflor till frukost idag vilket så klart inte gick. Fattar inte, oavsett recept och att jag dränker järnet med fett fastnar våfflorna både på ovansidan och undetsidan. Någon som vet varför? Försökte göra pannkakor med resten av smeten men den fastnade bara i pannan. Sen gjorde jag illa mig och Cassandra var så klart grinig och jobbig och maken på jobbet. Såna här skitstartar på dagen förstör verkligen hela min dag. Speciellt med dessa gravid hormoner.

Sitter fortfarande och surar och har kort stubin!

image

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Stina
    Maj 03, 2014 @ 15:54:07

    Jag är precis likadan. Det är så oerhört jobbigt. Man är arg i heeeeela kroppen. Pms, släng dig i väggen.
    Hoppas det känns bättre nu. Kram på dig!

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Maj 05, 2014 @ 08:04:23

      Eller hur. Haha det hade känts bättre om det inte var för att min älskade och livsviktiga kaffemaskin gick sönder igår 😥
      Blir till att ringa hotline idag för den maskinen är bara lite mer än 1 år gammal och inte billig.

      BTW snyggaste vagnen har du köpt. Peter ville också ha en sån vagn, men som du skrev, den är inte så praktisk.

      Kram

      Svara

      • Stina
        Maj 06, 2014 @ 06:38:51

        Åhnej. Det är så typiskt att saker ska gå åt skogen när man har så där dåliga dagar.
        Nej så praktisk är den inte men en praktisk vagn fick jag av en vän så det hade vi sen innan 🙂 är bara glad att vi hittade den här så billigt.
        Hoppas det ordnar sig med kaffemaskinen. Kram!

      • Klok utan Brillor
        Maj 06, 2014 @ 07:39:11

        Min otur kommer ju sällan ensam. Så går det dåligt för mig går det riktigt dåligt. Det är ju tur att jag inte behöver kaffemaskinen under veckodagarna då jag dricker min morgonkaffe på jobbet, så hoppas den funkar till helgen, men förmodligen kommer jag behöva skicka den på service, vilket kommer kosta skjortan och ta en evighet 😦
        Ska ringa dem idag igen och se vad de säger.

        Jag hade lätt haft en sådan vagn om den inte var så opraktisk, kör ju rätt mycket bil så det är mycket ut och in, samt att nu har jag ju tvillingvagn 😀
        Precis du får använda snygga vagnen när du bara ska ut och flasha lite 😉
        Kram

  2. Sandra Trankell
    Maj 03, 2014 @ 07:28:53

    Smörade du järnet innan du la i första våfflan? Och hade du på hög värme? 🙂

    Svara

  3. Anna
    Maj 02, 2014 @ 18:38:18

    Stackare 😦 Om jag vore där skulle du få choklad och en kram! Varför har Casandra vart sur? Är det trots eller börjar hon känna av att hon snart har en konkurrent 😉 Kramis och hoppas kvällen blir bättre

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Maj 02, 2014 @ 18:51:42

      Vad snäll du är Anna 💓
      Trots, så fort hon inte får som hon vill, med detsamma eller inte blir förstådd lägger hon sig på golvet och skriker. Tur att hon är söt och skrattar emellanåt 😉💖
      Kramar

      Svara

Kommentera

