virkade alfabetet


För väldigt länge sedan virkade jag bokstäver till Cassandra, lovade att lägga ut mönster på bloggen. Jag kom ju på nu att jag aldrig gjorde hela alfabetet för jag tröttnade. Blev så tråkigt i längden så jag gjorde bara hennes namn och påbörjade efternamnet. Vet inte om jag kommer orka ta tag i att göra klart resten. På denna sida finns mönster för engelska alfabetet som är mycket bättre än mitt. jag virkade två av varje bokstav, tror jag virkade andra spegelvänd, sedan virkade jag sidorna så tjock jag ville ha bokstäverna, stoppade och virkade ihop allt. Ska se om jag hittar mina anteckningar för en bättre förklaring om detta var svårt att förstå.

Hör av er i kommentarsfältet om ni fortfarande är intresserade av mönstret.

wpid-IMG_20130424_113045.jpg wpid-IMG_20130427_101454.jpg

Kommentera

