blåsor


Urk fredag idag. Jag kunde inte somna förrän runt 3 i natt. Totalt värdelöst! När jag äntligen somnade vaknade Cassandra och sov vi vår säng resten av natten. Tryckte ut mig totalt då hon helst ville sova på mig så om jag rörde på mig skulle jag ramla ur sängen. Det här med att hon inte kan somna om i sin egen säng börjar tyvärr bli till en vana. Fick iaf sovmorgon till 8 så det blev sen frukost på balkongen

image

Men så vägra hon att sova lunch, det som var så lätt förut blir svårare och svårare. Spidad som tusan hela eftermiddagen med en trött och småkraslig mamma. Maken skulle varit hemma strax efter 13 men så klart klanta dem sig på jobbet så han fick jobba över.

Upptäckte att Cassandra har två megastora blåsor under tungan vilket förklarar varför hon gråter och tar sig för tungan, vi trodde hon fick tänder men oj så fel. Inte konstigt att hon inte ens ville ha flaskan här om natten. Så blev ett besök till vårdcentralen när maken kom hem, men så klart ville Cassandra inte visa tungan så kändes rätt meningslöst, inget som smittar iaf och isglass med alvedon rekommenderades.

Sen blev det sandlådan eftersom hon tjatat om det sen hon vaknade imorse. Sen var hon så trött att hon somnade lagom tills middagen blev klar. Hon lär nog inte vakna förrän inatt eller imorgon. Stendöd är hon nu iaf stackarn, det är inte små blåsor så gör nog fruktansvärt ont.

Kommentera

