morsdag


Det har då varit ett väldans farande denna helg. Igår skulle maken köpa en morsdagspresent till mig som visade sig vara svårare än väntat. Överallt var denna tydligen mycket eftertraktade vara slut. Alla apotek vi var på var dem slut, alla elgiganten, siba, media mark ja överallt där vi kollade, Hagsätra, Kungens Kurva, Länna, var denna jädra elektriska fotfil slut. Vi gjorde ett sista försök idag med elgiganten och det var slut. OTROLIGT! Slutade idag med att jag fick två toppar och en bikini i morsdagspresent ist. Jag skulle även få beskvi som tårta, men gissa vad… slut!

Inga blommor fick jag hellre men tack och lov lagar maken iaf morsdagsmiddag till mig. Sen middag men ändå middag 😉

Imorgon blir det äntligen skola för Cassandra och jobb för mig. Och jag hoppas att jag kommer ur sängen imorgon bitti med tanke på hur ont det gör och mör kroppen är just nu efter allt spring och Cassandra jagande/bärande.

Ni kom väl ihåg att rösta?

Sov gott alla!

Kommentera

