kick-off på ön


Igår hade vi kick-off med jobbet på chefens landställe. Vi tog taxibåt ut till hans lilla ö från Nybrokajen.

image

image

image

image

När vi kom fram chillade vi lite med dricka och snacks.

image

Vi roade oss med 5kamp som chefen planerat och började med basket sedan pilkastning.

image

Haha chefen har ett udda sätt att sätta igång grillen på.

image

Dessa två grenar är visst inte riktigt min gren för jag fick noll poäng i båda, spika spik var jag även där helt värdelös och kom sist. Något som jag däremot var bra på var att skjuta luftgevär 😄

image

image

När jag skjöt utan stöd träffade jag mitten av tavlan (låt mig tillägga att jag var den enda), men den poängen räknades så klart inte då jag sköt det efter mina tre gånger.
Men jag kom iaf 3a, sista grenen skulle vi kasta ring i pinne och den vann jag tack och lov 😀

image

Kl 21 ungefär kom taxibåten och tog oss tillbaka till Stockholm. Jag hade en rolig och trevlig kväll, det blev en lyckad kick-off med soligt och härligt väder, vi grillade, åt, drack, spelade och hade trevliga samtal.

Och snart går jag på mammaledighet 💖

Kommentera

