lite bak i tiden


I morse var Cassandra så duktig att hon gick hela vägen till förskolan utan några avvikelser.

2014-06-10 07.19.06

Sitter på jobbet och svettas, började svettas redan i morse och är väldigt glad över att denna graviditet snart är över. Höggravid i denna värme är inte alltid nådigt.

Gick igenom lite gamla bilder på min dator jag aldrig använder, haha!

sami & naomi

Mina stockholmstjejer Sami och Naomi, så små dem var då så stora dem är nu ❤

gånger 3

no one can esacpe

 

Från tiden jag bodde i Norge och andades Photoshop och sov med kameran.

IMGP6601

Första semestern med min man, Mark, Ellie och Emmeli (fotar) i Kroatien.

 

Inlägget om Danmark är på G, försöker bara hitta lite bilder från den tiden så det inte bara är text. Är visst lite svårare än vad jag trodde.

Kommentera

