frisk, sjuk, frisk, sjuk


Idag stannade jag hemma med Cassandra för att hon fått dålig hosta igen, och tur var ju det för jag har själv legat dålig i sängen hela dagen. Min make blev orolig att det var födadags så han åkte hem för att ta hand om  mig.

Så jädra typiskt att jag skulle bli sjuk just idag när systra och svåger skulle komma över. Att det alltid ska dyka upp något när vi ska ses 😤
Har inte setts på månader nu! Men snart blir jag mammaledig och hon har sommarlov så förhoppningsvis blir det mycket häng under sommaren.

Nu ska jag vila lite till. Vill inte vara sjuk när det är dags. Kommer bergis gå över tiden bara för att jag vill nu så gärna.

image

Tog tag i naglarna i helgen. Sommarnaglar, wopa! Fast vill ha nylonrosa ist för ljus.

Kommentera

