det flödar


Igår blev det minsann  promenad. Först hämtade jag och en sovandes Chloé Cassandra från förskolan sedan promenerade vi till Högdalen för ett besök hos BVC med ett stopp i en lekpark för att åka lite rutschkana tillsammans.

Som jag skrev förut från andra BVC-besöket trodde jag att amningen gått bra men när vi vägde henne hade hon bara gått upp 85g på en vecka och man ska normalt gå upp mellan 150-200g i veckan så Chloé låg inte ens i närheten. Vet att jag har mycket mjölk så där var inte problemet. Jag ringde amningsmottagningen men de hade ingen tid förrän den 23 juli så det var ju inte aktuellt.
Tur det, för igår när vi vägde henne hade hon gått upp 275g på vecka. Haha snacka om att vi har tokammat. Nu är det bara grejen med att ena bröstvårtan blir blå när jag ammar. Någon som vet varför?

För att bränna lite mer energi tog vi även en promenad hem. Skönt att röra lite på mig.

image

Gissa vad jag virkar på nu 😉

Klockan är tio över åtta på morgonen, jag har precis lämnat av Cassandra på förskolan och väntar nu på att min systeryster och hennes kille Marc ska komma förbi på frukost direkt från Arlanda efter en lång semester på Bali tror jag det var 😅

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Malin
    Jul 17, 2014 @ 20:23:45

    Kan det vara för att hon har fel teknik kanske som du blir blå? Alla bebisar kan tyvärr inte amma 😦

    Svara

Kommentera

