soft med helg


I fredags åkte jag och Chloé in till stan för att träffa Ann och hennes söta 5 veckors lilla son Leon.
Vi åt sushipicknick i Humlegården

image

image

Sedan tog vi en kort promenad med både glass och latte. Är så glad för min vän som har fått en sån underbar son. Hon är en sån lugn och jättefin mamma, ska bli roligt att få hänga med dem ett tag framöver. Förhoppningsvis blir våra barn tajta barndomsvänner.

Igår åkte vi och träffade Mark och familjen, åkte till stranden och badade lite. Längtar tills dessa 8 veckor har gått så jag har slutat blöda och får bada bada med min vattenglada dotter.

image

Synd att jag var så fruktansvärt trött bara. Men tur för mig att jag har en sån fantastisk man som gav mig sovmorgon denna morgon så jag fick vila upp mig lite.

Idag blir det det nog bara en chilldag. Vila upp oss inför den nya veckan. Jag och Elin har pratat om att gå på Skansen, får hoppas att vädret håller sig bara.

Här kommer lite fler bilder från veckan och de fina presenterna från Elin 💖

image

image

image

image

image

image
image

image

image

image

Saknar min syster och längtar tills vi ses igen! Skönt att hon inte jobbar varje dag.

Cassandra är så stolt över hennes syster och vill visa henne för alla. Springer fram till Chloé och ropar ”Titta, syser! ” Hon är redan så bra med henne att jag tror starkt att hon kommer vara en underbar syster när de blir äldre, som alltid står vid varandras sida och finns för varandra.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Jul 20, 2014 @ 22:10:28

    Oj vad rund och go Cassie har blivit! Stora tjejen 🙂 Så skönt att det funkar bra med Chloé,viktigt med bra syskon relationer redan från start 🙂 Hoppas ni har en härlig Sommar! Kram Anna

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Jul 21, 2014 @ 04:41:25

      Hej Anna 😊 länge sen jag hörde från dig nu. Hur är allt? Skönt med lov?
      Det är jättehärligt att det funkar så bra. Tror starkt att det hänger på uppfostran gällande relationen till varandra.

      Hur går det för din vän?
      Kram

      Svara

      • Anna
        Jul 21, 2014 @ 20:53:13

        Jo tack,jag har vart i Spanien i 1 mån nu,kom hem i Lördags! Har solat och badat hela dagarna,vi har hus där så det har vart så skönt att slippa Sverige ett tag 😉 Det är skönt med lov,fast jag börjar snart jobba(extra jobb). Sen kommer jag varva jobb med plugg… Det blir segt. Det går bra för min vän,hon fick en dotter den 2e Juni 🙂 Det funkar fint fast att hon är ensamstående. Jag har tipsat henne om din blogg,så även hon kan gå in och läsa dina tips 🙂 Kramis

      • Klok utan Brillor
        Jul 22, 2014 @ 15:17:20

        Guh så härligt! Längtar verkligen tills vi kan åka iväg någon stans. Kanske om 5,6 månader 😊

        Vad ska du extrajobba med? Någon inom vetrinär?

        Hur gick förlossningen? Hoppas den inte blev allt för utdragen.
        Roligt att ha dig tillbaka 😄
        Kram

Kommentera

