jag har det allt bra


Älskar att Cassandra är så underbar med Chloé och så kärleksfull.

image

Dag och Natt, Sol och Måne. Mina två änglar.

Cassandra lyser upp,  sätter sig ordentligt och viftar med händerna att hon vill hålla i sin lillasyster. Sen pussar hon på henne och säger ”måh” samtidigt som hon klappar henne både på huvet och magen.

Haha hon ska alltid peta henne i örat och säga ”de e öra” och så är det handen och foten.

image

Gunga Chloé ska hon även alltid göra när hon sitter i gungan 💖

Älskade syster och hennes kille fortsätter att fylla min vardag, Cassandra letar efter Älin och Mac medan hon väntar på frukosten.

image

Syrran målade mina naglar snyggaste dem målats och jag känner mig riktigt somrig med härliga färgen och mönstren.

image

Igår tog vi en tur till jobbet för att visa upp lillknodden. Och jag gjorde egen wrap från scratch som jag tog med till lunch med haloumi.

image

Efter jobbet åkte vi till Mark och Emmeli i Nacka. Tog en tur till stranden och sedan blev vi bjudna på middag.

Avslutar detta inlägg med en nybadad snygging

image

Just det, det är löss på skolan så därför håller jag Cassandra hemma tills det är över. För löss är inget vi vill ha här hemma. Kamm och medel har införskaffats och tack och lov har vi inte råkat ut för lössen.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Aug 08, 2014 @ 20:26:49

    Alltså Chloé är så mörk! Det är så häftigt tycker jag. Är din man mörkhårig också egentligen? (Tänkte det lilla hår han har hehe) Tjejerna är ganska olika men ändå lika,det är också häftigt. Tror du hon får bruna ögon? Riktigt söta bilder 🙂 man vill ju bara krama om dom små liven! Synd att jag bor så långt bort 😦 Har visserligen flyttat till Uppsala nu men ändå långt. Kram

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Aug 09, 2014 @ 07:52:09

      Eller hur 😊 min man var riktigt blond som barn och senare ljusbrun som vuxen, men ingen så där mörka. Bruna kan hon inte få då båda har blå 😊
      Säg till om du tar en tur till sthlm Anna. Kram

      Svara

Kommentera

