solsken i regn och mörker


Som ni alla förmodligen förstår är det rätt fullt upp med två småttingar och bloggen får därför lite tid. Jag försöker även virka klart min bordsduk och ha egentid medan Cassandra är på förskolan och Chloé sover. Sen ska det ju hinnas städas, tvättas, laga mat, mata osv.

image

I söndags åkte vi och hälsade på min morbror. Cassandra är ju besatt av motorfordon, men speciellt bussar. Undra om det finns såna här leksaker fast buss ist för bil? Då hade Cassandra blivit överlycklig. Min morbror sa att Cassandra ser exakt ut som mig när jag var liten. En riktig miniCelina är hon.

image

I morgon åker jag och tjejerna till Kålmorden med min fina syster och hennes kille. Ska bli riktigt mysigt och jag hoppas verkligen vädret är fint men bäst att packa ner gummistövlar och regnkläder utifall. Så denna dag ägnas åt att packa och förbereda.

image

image

Kolla in denna tjejs tuppkamm. Haha 😀

image

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Anna
    Aug 21, 2014 @ 15:09:09

    Åh ledsen för att jag inte vart inne här på länge,har fullt upp med plugget! Sjukt mycket att ta in nu i starten. Hoppas ni mår bra? Jobbigt att du måste hinna med så mycket,kan inte maken avlasta dig lite när han kommer hem om dagarna? Kram

    Svara

Kommentera

