vi har det mys


Jag har ju söta tjejer och ibland stannar jag upp och försöker ta in att de verkligen är mina med pussar, kramar och massa mys.

Igår hade vi en shoppingdag med Elin medan Cassandra var på skolan.

image

Blev present till både Cassandra och maken. Och nytt bling till mig

image

(Stora ringen fick jag av Elin från Turkiet)
Efter hämtade vi Cassandra och gick till parken.

image

Idag kom Elenor över på fika och lek med barnen.

image

Jag har även virkat klart tre ugglekorgar som Elin fick som tackattdufinns- viälskardig present

image

Kommentera

