beroende


Just nu har jag pengarångest. Har spenderat så galet mycket pengar de senast veckorna på kläder och naglar. Fick nå konstig nätshoppingberoende på naglar vilket gick från någon hundralapp till tusenlapp, jajks. Där rök månsdens pengar 😬😅

Sen blir det ju kalas med massor av folk på söndag med mat och allt där till. Ojjoj, så dålig jag är på att planera pengar.

image

image

image

Hoppas jag får tillbaka pengar från Depends gellack väldigt väldigt snart. Och nu jagar jag även kvitton och jurnaler för att få lite försäkringspengar.

image

image

Fasiken så tog kaffet slut 😫

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Anna
    Sep 29, 2014 @ 13:18:21

    Men åååh hon är ju så söt! Älskar bilden när hon har en tofs mitt på huvet! ❤
    Och bilden när du håller i henne och lutar huvudet är så vacker, den borde ni rama in. Grattis stora tjejen Cassie! Kram från Anna

    Svara

Kommentera

