livet i lyx


Just nu sitter jag och Chloé på fik och äter frukost. Eller både jag och Chloé har ätit upp. Chloé ligger nu sovandes i min famn medan jag passar på att skriva lite.

image

Anledningen till att vi äter frukost ute idag är för att jag lyxat till mitt liv så pass mycket att jag anlitat städerska varannan vecka. Det är något jag verkligen längtat efter då jag är så lat när det kommer till storstädning. Känner mig som en riktig stadsbo just nu.

image

Snart ska vi bege oss in till staden för att jaga lite kvitton och junaler. Sen ska jag även träffa min fina vän Ann och hennes son. Var länge sen nu. Blir ju så dyrt att åka in till och från till city eftersom jag inte har något sl-kort.

Åh jag fick fler paket på posten igår. En massa ugglor

image

Dessvärre har jag redan tappat ena uggleörhänget 😥

Det bästa med att beställa från beroendesidan är att det kommer i delar då det skickas ut från olika ställen. Blir ju presenter typ varje dag och så hinner jag glömma bort vad jag beställt så blir överraskningar till mig själv 😉

image

Jag har även fixat i Cassandras rum

image

Haha ser ni att det är ugglor 😉

Nu när vi skaffat städerska har jag fått en helt ny energi till att fixa i hemmet. Har mer lust att pynta och göra det fint, och det bästa är att det smittar av sig på min man 😄

Kommentera

