rakt ner i stuprännan


Glöm allt som har med hälsosam, nyttigt och viktnedgång.
Här svullas det som aldrig föll med illamående och större mage som följd. Den platta magen är för närvarande långt bort.

Men vet ni. Jag gråter inte för det. Det är ju ett val jag gjort. Och i januari ansluter jag mig till 28 dagars challange med fitgirls då jag behöver extra stöd och allt färdigt med både matschema, inköpslista och träning. Så får det bli mitt nyårslöfte, de plus att hitta nytt jobb 😉

Så nu tänker jag njuta av att svulla och helt enkelt ta skiten sen att bli av med 5 kg mer när det är dags att kämpa för nu tar jag semester från nyttigt.

Kommentera

