minijul


I lördags kom Elin och Marc över på minijulfrukost.

Det blev tomtegrötspudding med bröd, ägg, pålägg och varm kakao. Efter frukosten blev det paketöppning. Både Cassandra och Chloé fick söt tomptestrumpa med klappar i. Cassandra älskar badankorna hon fick så mycket att jag måste gömma dem när hon ska sova annars vill hon bara sova med alla och leka med dem hela natten.

Chloé hon tuggar på sin leksak hon fick men så fort hon stoppar den i munnen när Cassandra är i närheten går hon fram till Chloé drar ur den från Chloe’s mun och säger ”usch Doih inte äta”

Och jag, lyckos jag fick en stavmixer. Jag skulle kunna lagra ett helt skåp med såna då de plötsligt går sönder. Jag använder min i stort sett varje dag 😄

Jag har stickat på syrrans present som en tok för att hinna färdig. Och med det menas att varenda lilla tillfälle jag fått över har jag stickat (dem var inte många)

image

Hoppas hon blev nöjd. Hade jag haft lite mer tid hade jag gjort provlapp på namnet för att få det finare.

Marc fick en mössa som matchar Elins vantar fast tyvärr hann jag inte klart den, var så nära och försökte in i det sista men nej då. Men dem fick en grillvante också så Marc slipper bränna sig på plåten nästa gång. Plus att Cassandra och Chloé har en present till dem som kom på posten igår som dem får innan nyår hoppas jag som plåster på såren. Tror skarp att de kommer älska den.

Bilder kommer sp fort jag fört över från systemkameran (negativa med dem, skulle haft en med internet)

Kommentera

