28 day jumpstart


Nu är jag pepp på att börja. Skrev förut om att äta rent i 30 dagar men det var ingen som ville haka på därför har jag hakat på 28 day jumpstart som fitgirls gör.

image

Den 5e jan startar utmaningen. Vi har fått en e-bok med träningsschema, matschema och inköpslista. Tips på vägen, peppande ord och för dem som inte har gymkort är träningen anpassad så gym ej behövs. Man kan även följa och peppas på instagram. Jag måste dock lista ut hur man skapar ett till instakonto son jag ska ha specifikt för denna utmaning som kommer vara öppen för alla. Någon som har koll?

Nu ska jag köra stenhårt så jag äntligen kan få den kropp jag alltid velat ha.

Kommentera

