time to get fit girl


Nu undrar jag lite vilka mina läsare är och vilka som finns kvar så lämna gärna ett hej 🙂

I lördags blev det äntligen dejt med mannen sen Chloé föddes. En vän till mig hade två fribiljetter till musikalen Evita. Så vi passade på att klä upp oss lite extra. När showen började fäsåg vi häpet att hon var med på scenen och dansade. Vi trodde hon bara var bakom scenen så det var en härlig överraskning. Hon var sååå grym.
image

image

Haha lustigt hur det fick mig att känna mig vuxen. Att få klä upp mig och gå på teatern.
Makens bror och familj var barnvakt och när vi kom hem hade de gjort middag så det blev en underbar dag.

Fitgirlsguide
är något jag börjat med. Har gått med i en utmaning som heter 28 Day Jumpstart och jo jag är lite hungrig just nu men kl är 22.30 så inte konstigt. Men jag ÄLSKAR boken. Det står om massa bra tips, det är recept, inköpslista, meny, träningsschema och mycket annat bra. Men det bästa är ändå att de lär en hur man ska förbereda maten inför veckan. Allt går så mycket snabbare.

image

Då allt är på engelska har jag skrivit ner det på svenska.

image

imageFrukost

image

imageLunch

imageMiddag

Sååå gott och jag är så glad att jag tog beslutet att gå med.
2 dagar avklarade nu är det bara 26 dagar kvar sen tänker jag gå med i andra delen av utmaningen 😄

Här är min lilla tiger vi fick på posten

image

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Sandra
    Jan 16, 2015 @ 20:32:23

    Jag läser även fast jag är lite seg på det! Du är inspirerande! 🙂

    Svara

  2. malin
    Jan 07, 2015 @ 08:52:23

    Jag hejar på dig! Det kommer du klara galant plus att det låter roligt.

    Svara

Kommentera

