fin överraskning


Tidigare skrev jag om hur jag tappade allt som var nyttigt och träning. Jag trodde jag hade gått upp minst 5kg men i onsdags när jag ställde mig på vågen fick jag en fin överraskning och hade ist gått ner 4kg. Så underbart, fast dem kg har jag ju dessvärre inte gått ner hälsosamt då bullar och godis oftast byttes ut mot riktiga måltid i brist av ork och tid. Speciellt lunch var svårt för mig att få till och det är därför denna utmaning är så himla bra för nu har jag lunchlåda varje dag trots att jag bara är hemma.

image
Sen kan det ju även vara för att jaghela tiden håller igång med dessa två då Cassandra dessutom haft julledigt i nästan 3 veckor så då har det blivit extra mycket spring och bus.

image

Tänk att Chloé redan kan sitta helt själv 6 månader, och krypa gör hon snart också, hon tar ett steg sen bamm ner i golvet och så ligger hon där och sprattlar lite och gnyr innan hon försöker igen.

Mina 2 hjärtebarn 💖

Kommentera

